Jag drömde att..

jag hade gått ned i vikt, 280kg och att jag hade extremt mycket lös hud överallt och speciellt runt armarna så när jag vaknade var faktist det första jag gjorde att titta på armarna men nja där var ingen direkt lös hud, underlig dröm.

Klockan jag köpte igår var en ren fröjd att använda idag på jobbet, med den låga vikten känns den inte alls på armen samt att displayen är så överskådlig. Om batteritiden nu är 10 år vet jag inte, jag får återkomma 😉

Till frukostkaffet insåg jag till min fasa att kokosgrädden var slut så det fick bli vispgrädde istället. Middagen blev samma som igår fast osten hade jag tänkt ta till mitt kvällste så det är inte på bild men såklart med i uträkningen 🙂IMG_29072013-03-12

4 thoughts on “Jag drömde att..

    • Det enda jag nu kan säga om det är att det inte verkar påverka viktnedgånen.
      Sedan hade det varit kul att jämföra viktnedgången med och utan proteinpulver men jag kan ju inte gå ned i vikt två gånger samtidigt.
      Att vänja sig vid den naturella smaken är svårt men med en skvätt starkt kaffe i shakern smakade det förvånansvärt bra, nästan att man hade kunnat ta en till då 😉

      • Unnar mig faktiskt i min i övrigt totalt osöta kost att slurpa i mig Whey 80 med banansmak efter träning…trots sötningsmedlet.
        Det är min egen belöning för hård träning, en riktig morot för att köra hårt!
        Och GUUUD så gott det smakar då!!! :0)

      • Jag tror nog de flesta whey 80 smakar bra, jag hade gärna köpt hem choklad men jag är ordentligt rädd för att sötningsmedlet ska sparka igång sötsuget ordentligt, hua hemska tanke 😮
        Naturell som den är smakar enbart vatten hur den nu kan vara så smaklös och lättmjölk kan jag ju inte blanda med.
        Min morot är att jag har varit utan sött så pass länge så en dag till, en dag till och ja, kanske en dag till 😉

Kommentera

