Kvillbi.. kvivb.. kivibli.. Kvibillinge? Hmm..

Tydligen hade jag glömt en skvätt lchf-kaffe i morse och såg inte det förens jag kom hem och då var det ju tillfälle att testa värma på det igen för att se om det var drickbart och det var då inget problem alls, in i micron tills det var varmt och sedan lattevispa det lite så blev det lika gott som i morse så nu vet ni det om ni skulle råka glömma en skvätt framme 🙂

I dag sattes det nytt rekord på jobbet, det här blev den bästa månaden någonsin och det skulle firas, med glass, ute i solen. 16st satt ute i solen och huttrade varav 15 åt glass. Nästan lite gulligt när alla frågar om jag vill ha glass, självklart vill jag ha det tänker jag för mig själv men tackar snällt nej men hade det varit varmare hade det varit lite svårare att tacka nej, tur i oturen att det är kallt än så länge.

Middagen blev inte spännande alls men jag är inne på min sista Kvibille, Kvibille,  det hade jag svårt för i början att både säga och skriva, det låter inte riktigt rätt så allra första gången blandade jag ihop det med en av Arlas andra ostar och då blev det Kvibillinge. Den ni, jag har även lyckat säga kivibille, den måste ha en exotisk smak..
IMG_25882013-02-28

Kommentera

