Pannkakor med fyllning till middag.

Då har jag ägnat minst halva dagen till att säkerhetskopiera bilder, dokument och välfylld mobil till mina hårddiskar vilket jag vill rekommendera er till att göra, den dagen datorns hårddisk kraschar eller mobilen blir stulen kommer ni att ångra att ni inte har allt sparat på flera ställen så lyd gärna mitt råd och var rädd om era filer och speciellt digitala familjebilder 🙂

Annars har det varit en slappedag men jag har en grym träningsvärk i både lår och vader och jag vet med säkerhet att den kommer att vara värre i morgon.

Margareta Lundström skrev i ett av sina inlägg hur hon gör sina pannkakor och det lät så pass gott att jag var tvungen att testa själv, inlägget hittar ni här http://www.sunsoft.se/?p=1887. Men jag gjorde mig en dubbel sats på 1tsk fiberhusk, 90g smör och 2 ägg. Guacamoleröra och stekt köttfärs fick bli fyllning till dessa. Pannkakorna smakade förvånansvärt bra dock misslyckades jag totalt med kryddblandningen till röran och färsen, hua.IMG_25842013-02-24

2 thoughts on “Pannkakor med fyllning till middag.

    • Hej Margareta!
      Ja nog inspirerar du, pannkakorna var häftiga och ska göras fler gånger och jag väntar med spänning på ditt försök till fläskpannkaka, det är något jag kommer apa efter också 🙂
      Hälsningar,
      Timmy

Kommentera

