Min bästa springprestation hittills.

Idag hade jag för avsikt att nyss när jag var ute och sprang. inte tabata, konstant i åtta minuter men då jag inte var långt hemifrån så pressade jag mig 32 sekunder till och lyckades med distansen 1,47 kilometer vilket snittade 10,6 kilometer timmen något jag är mycket stolt över 🙂
Stannade precis utanför dörren när granntanten började prata, jag minns inte vad hon sa eller vad jag svarade utan hade bara i tanken att inte låta som en ilsken flodhäst(flås!).

Otroligt att man kan ha så dåligt flås men ändå vara stolt över det lilla man har men jag vet att min bara kommer att bli bättre men kanske därför jag är glad över den jag har, den jag sakta men säkert säger hej då till.

4 thoughts on “Min bästa springprestation hittills.

Kommentera

