Brieost vitlök och örter samt en jävla träningsvärk.

I dag blev det också en lååång arbetsdag och huvudet känns segt och degigit men nog har dagen idag och i går satt min frukost på prov då jag inte ätit några luncher och nog håller jag mig 12h på lchf-kaffet, dock känns det fånigt när alla andra sitter och äter lunch men inte jag, det är ingen ide att äta då jag inte är ett dugg hungrig.

Tabata blev det idag men dock lite i segaste laget, även om jag ger allt så blir det inte mycket om jag inte har mycket att ge.
I vaderna och magmusklerna känns ganska ordentlig träningsvärk sedan hopprepet, vaderna i morse var inget att leka med, jag kunde knappt gå 😀

På lokala Ica hittade jag en bit brieost med vitlök och örter som jag åt tillsammans med färsbiffen, riktigt fin och fräsch smak var det så det är inte sista gången den hittar hem hit.IMG_24412013-02-05

Kommentera

