LCHF på City Gross!

Ja då har det börjat gå mot minusgrader igen och det känns när jag springer men det är ju februari, snart borde det bli varmare både vill och tycker jag.
Sedan känner man sig lite fånig att när man precis sprungit klart en intervall för att sedan gå lugnt så har man lyckats pricka in rätt så man stannar bredvid några andra som är ute och går, självklart får man blicken ”Var det något du ville?” och så fortsätter man de hurtiga metrarna innan nästa pause äroch man känner i ryggen den där blicken ”vad är det för tok”..
Ja den här token gör framsteg, trots flås,  mer än så behöver jag inte säga 😉

I igår råkade jag snubbla förbi den här trevliga hyllan på City Gross här i Växjö, riktigt kul att se samt att priset på kokosoljan hade de sänkt med 3kr.lchf-hylla - KopiaI deras senaste reklamblad såg jag även denna hint till alla LC, även om jag själv inte skulle köpa någon av dessa saker så är det kul att se att dom är med i svängarna, bra jobbat CG*tummen upp*lchf-reklam - Kopia
Gissa varför jag inte lyxar till maten en lördagkväll? Jag tycker det här är nog lyxig och god mat och jag är samtidigt inte den som är riktigt kräsen 😉IMG_24272013-02-02

Kommentera

