En lagom söndag och guldtips.

Det har varit en lagom slapp söndag idag om man bortser från det dagliga fysiska. Tabaten gick riktigt fint och det var bara -4 när jag sprang och det är så skönt att kunna andas ordentligt när jag har sprungit klart 🙂
Plankan gjorde jag idag för att testa ett tips jag fick av Maria ”Om man hela tiden tänker ‘pressa naveln mot taket’ när man står i plankan brukar det kännas mindre i ryggen!”. Utan tvekan att det fungerade mycket bättre då, då koncentrerade jag mig mer på att pressa än att hålla mig rak och det som fick mig att sluta idag var orken och inte känslan av att ryggen skulle knäckas, tackar så mycket för tipset Maria!

Middagen idag blev skagenröra och ägg, som morsan hade sagt, till guds förbannelse. Nu vill jag inte se skagenröra igen på ett tag även om den är riktigt god, imorgon börjar jag med färsbiffar igen då det är lite för mig en ‘comfort zone’ och viktminskningen verkar må bäst utav dem.
Upplägget var i särklass det sämsta jag har sett men huvudsaken var att det smakade bra 😉
IMG_23942013-01-27

2 thoughts on “En lagom söndag och guldtips.

Kommentera

