Då var en platå här, söndagsuppdateringen..

Jag hade in fin viktnedgång tills den 19 då jag hade gått upp 0,4kg och till idag 0,2kg av någon underlig anledning, kan det vara maten?
Lite tråkigt är det att se men jag har inte gått upp till tresiffrigt igen och sedan förra söndagen har jag ju ändå gått ned 0,8kg vilket ändå måste räknas som bra 🙂
I lite över tre veckor hade jag en jämn viktnedgång utan något hekto upp men ska se om jag kan få igång den nu med mat som kroppen är van vid.
viktdiff3viktvecka3senastefyraveckor523Så fort sambon har vaknat så hon kan hålla ett öga på dottern så ska jag ut och springa lite 🙂

4 thoughts on “Då var en platå här, söndagsuppdateringen..

  1. Jamen nu rapporterar du ju en gång i veckan (fast du väger dig varje dag), så -0,8kg på en vecka är ju fantastiskt och du fjärmar dig från 3-siffrigt! Koncentrera dig på det och känn dig grymt nöjd!
    Heja, heja dig! Kämpa på!

    • I helheten är 0,8kg på en vecka riktigt bra, det kan jag inte säga något om 🙂
      Störtdyken vikten gör för att sedan klättra upp lite gör mig bara fundersam och sedan vet jag inte vad vågen kommer att stå på i morgon, förhoppningsvis har vikten slutat klättra uppåt.
      Heja oss 🙂

  2. Men korta intervall bygger muskler, så det kanske är rätt intressant med måtten också i detta läge?

    • Allt är intressant, måtten var till min fördel den här söndagen även om vikten de senaste två dagarna satte lite griller i huvudet 🙂

Kommentera

