Satans tomte på Ica..

Åkte och skulle titta lite på Ica Kvantum och råkade av en händelse gå förbi ostdisken där det fanns smakprov på Castello Marquis vilket smakade, ja, vad ska man säga, HIMMELSKT UNDERBAR!! Men nja får hålla på slantarna lite men se på fan så var det någon tomte som hade lagt en i korgen och jag som inte märkte det förräns det var försent, dock verkar min osttomte ha lite billigare smak än Tommys, det är en liten tröst 😉

Tabatan idag kändes som att den gick lite snabbare än vanligt fast det var dom vanliga fyra minuterna. Om jag har förbättrat mig något vet jag inte, jag flåsar fortfarande som en brunstig älg när jag är klar. Halkade gjorde jag några gånger också men lyckades hålla mig på alla två så inget fint avslut blev det idag.

Middagen blev inte direkt spännande tyvärr, det ska handlas lite roligare saker imorgon.
Det blev en omelett på tre ägg som grund och sedan köttfärs och lite ost på, jag ångrar att jag inte kryddade mer än bara med salt och peppar för det blev  en riktigt klen smak. Det är lite knepigt när man nästan kan känna smaken i munnen på maten man gör och den stämmer knappt med det man har förväntat sig.
IMG_2331

Stor bild-> http://i49.tinypic.com/es50zs.jpg2013-01-16-tommy-22013-01-162013-01-16-2

Kommentera

