Espresso, håll och snö.

Dagens Tabata var den värsta hittills, jagg fick håll under uppvärmningsrundan så hållet verkar bara komma snabbare och snabbare nu, får ta och läsa på ordentligt hur man på bästa sätt kan undvika att få det. Att det hade snöat idag hjälpte inte mycket heller, jag som hade hoppats på att det inte skulle komma mera.
Jag testade idag att dricka en kopp espresso en liten stund innan Tabatan för att se om det skulle ge någon märkbar effekt men jag tyckte inte den hjälpte under Tabatan men nog kände jag mig lite piggare i knoppen 🙂

Middagen var det sambon som gjorde, en dubbelvikt pizza med köttfärs och ost i som smakade riktigt bra 🙂
IMG_2246 (Small)2013-01-1112013-01-112

2 thoughts on “Espresso, håll och snö.

  1. Måste du äta ngt innan tabatan…?
    Jag upplever annars att jag kan äta närmre träning utan risk för håll efter lchf, men det är ju olika. Men jag tror ändå att kroppen vänjer sig och att du kanske snart slipper ditt håll.

    Jag läser här på bloggen ganska ofta, men skriver sällan.
    Jag tycker du är fantastisk, du kämpar på och kämpar på, jag är grymt imponerad, träning, kost och humör!
    Keep it up!

    • Hallå LottaJ!
      Jag äter inget innan Tabatan och dricker jag så är det ytterst lite, max 40-50g någon halvtimme innan.
      Jag vill också tro att kroppen vänjer sig av med det, att det helt enkelt beror på att jag är i så dålig form och blir bättre vart efter men hittills har hållet kommit snabbare men snart kanske vänder det, vi får hoppas 🙂
      Stort tack för dom orden, det är peppande och glädjande att höra!

Kommentera

