Chili-LCHF-kaffe? om djävulen själv får välja.

Springet i morse blev inte lika hurtigt som innan, en envis huvudvärk störde ganska ordentligt men jag hann precis förbi målet, järnstången, så nöjd är jag. Fick desutom muskelkramp eller om det var håll typ under nedersta högra revbenet, också ganska irriterande.

Har även läst en del om att chili ska vara bra för ämnesomsättningen och fettförbränningen så jag testade i morse att mixa i 5g till LCHF-kaffet, satan i gatan vad starkt det blev!! Vilken grymt stark hetta det blev i det kaffet samtidigt som det var riktigt varmt. Jag var tvungen att ordna fram en till kopp kaffe fast utan mer chili och bland ihop dom två kopparna så i morse drack jag ena som trots halveringen av chili var ordentligt stark och så imorgon får jag se om det går att värma på den andra koppen med chili-LCHF-kaffe.

Till middagen kände jag för att lugna ned magen med en hamburgare så nu är magen go igen 🙂
Hittade även i butik Felix Cornichons med 3g kolhydrater per 100g så 11g sådana blev det til hamburgaren.
IMG_2216 (Small)2013-01-092013-01-09-2

Kommentera

