Tacka Max för att jag blev sugen på en hamburgare i dag igen.

Löpet idag blev lite ändrat, inte innehållsmässigt utan istället att ta den på morgonen så tog jag den på eftermiddagen och så testade jag även med en annan tröja som har dragkedja och jag tror det hjälpte mot illamåendet om det nu ens berodde på det. Är det så att det var det så är det nu löst 🙂

Middagen idag blev en i stort sett exakt som igår, blev så sugen på hamburgare när jag såg reklambladet från Max med alla kuponger på så pommes fritesen får jag klara mig utan och istället äta en mycket finare burgare och även sambon ville ha en idag.
IMG_2213 (Small)2013-01-072013-01-07-2Jag ser att mitt kaloriintag har ökat på senaste tiden men viktnedgången håller sig stadig om inte stadigare än innan men jag försöker som innan att hålla kolhydraterna på under 5g.

Kommentera

