Mellandagsjobb, jobbat för två.

Det har varit en lång och seg dag med tunga lyft och mycket rännande då arbetskompisen var sjuk och jag fick ta över hans arbetsuppgifter också men jag tar det som ett litet test, det är bara imorgon kvar och så är det helg 🙂

Det blev lite lunch idag också, tre skivor Schinkenwurst och en bit brieost, riktigt liten lunch men mättande och ger den energi jag behöver.IMG_1836 (Small)
Middagen blev favorit i repris då jag tog hälften av tonfiskburken igår så fick andra halvan gå åt idag.IMG_1837 (Small)2012-12-272012-12-27-2Det blir en fin kopp te ikväll också, den tänker jag njuta av 🙂

Kommentera

