Tonfiskomelett? Jo nog fungerar det.

Då kan jag nu checka av en timmes promenad, tyvärr börjar jag tröttna lite på den då vädret inte är så kul och det är halt samt att de inte ger lika mycket som de gjorde i början men tills det blir bättre väder är jag fast med de men sen funderar jag på om jag ska börja jogga istället men då får det fan inte vara halt ute, höll på att slå i backen flera gånger idag.

Till frukost blev det den underbara och riktigt goda bulletproof kaffe och resten av ädelosten, Kvibille special, gah vad god den är när den är färsk!
Middagen blev en tonfiskomelett med en ordentlig skiva extrasaltat smör och den blev riktigt god, det räcker med att steka några ägg och släng på lite valfritt så har man en omelett.
IMG_1835 (Small)2012-12-262012-12-26-2

Nu får det bli en kopp te och i säng tidigt då det blir en tidig morgon imorgon.

2 thoughts on “Tonfiskomelett? Jo nog fungerar det.

  1. Man kan ju power-walka om det är för halt för att springa!
    Alltså: det går bra att komma upp i puls och svettnivå om man går R A S K T!!!
    Med lite radio eller musik i öronen så blir det intensivare och mer målmedvetet.
    :0)

    • På vissa ställen är det för halt att gå men där det finns fäste så knallar jag på ganska bra.
      Sedan promenad nummer tre så har jag alltid musik i öronen och såklart då ingen lugn musik utan pang på nu jävlar ska vi upp i fart och så kör jag på i minst en timme.
      power-walk har jag testat men flaxandet med armarna var inget för mig men tempot håller jag kvar vid 🙂
      Jag märkte även av en slump under en rask promenad när pappa ringde så hade jag inga problem med att hålla samma tempo samtidigt som jag pratade i telefonen, för några månader sedan hade jag flåsat som en brunstig älg av syrebrist 🙂

Kommentera

