Dagens(julbordets) intag.

Ja då var det dags för en liten kvällsuppdatering även fast det är julafton 🙂
Även idag har det blivit en timmes promenerande fast i ett annat landskap, fina Blekinge men att få med svärmor ut visade sig vara omöjligt vilket var lite tråkigt.

Jag lyckades även när jag gick på min känsla för att fåäven dagens intag till under 5g kolhydrater och jag tyckte jag fick till en fin tallrik vid julbordet som jag blev lite mer än mätt på men visste är det egentligen inte så mycket.
IMG_1775 (Small)2012-12-242012-12-24-2Ja Timmy är mycket nöjd över allt idag, sällskap, julklappar och mat 🙂

Kommentera

