Söndagsuppdatering.

Jaha ja, då var det söndagsuppdatering som gäller, veckan i stort har sett bra ut viktmässigt förutom nu dom två sista dagarna då vågen stannade ena och gick upp lite den andra meni det stora hela slutade det med med -1,7kg den här veckan.

Jag har även nu kört strikt lchf i 10 veckor vilket har resulterat i -16,5kg och jag har aldrig mått bättre eller varit så pigg som jag är nu så jag tror nog att jag fortsätter såhär en stund till 😉
viktdiff2012-12-23viktvecka51lchf48512
Nä nu måste jag få min feta kopp kaffe..

Kommentera

