Trött som ett as, dagen ett kaos.

Den här dagen har varit kaos!
Jag vaknade för tidigt, jag ville ju sova ut..
En sådan grym halsont vaknade jag med också, den har blivit lite bättre men inte bra.
Jag har ont i hela kroppen på alla möjliga sätt, när jag håller på att bli sjuk så får jag ont i leder och muskler samt att jag blir håröm över hela kroppen.
På det, lägg till träningsvärk i armar och rygg.
Problem ringer mig och ställer till det och jag borde ligga och sova nu, jag ska upp 3:15 imorgon bitti!!

Nu är det slut på klagandet men jag behövde få ur mig det, promenad blev det då jag hittade på 1177 att:
”Om man har halsont i samband med en infektion är det viktigt att inte anstränga kroppen för hårt så att man får hjärtklappning, men en promenad i lagom takt är alltid bra.”
Då finns det ingen anledning till att sitta inne så en promenad på lite över timmen blev det för mig, sambon och dottern.

Frukosten blev lchf-kaffe med en skvätt grädde i, vilken rund och god smak kaffet fick, det var dagens höjdpunkt!

Middagen blev en enkel omelett med port salut i samt en bit normalsaltat smör till, enkelt och hyffsat gott.
IMG_1529 (Small)2012-12-152012-12-15-2Nu ska jag gå och borsta tänderna, gå och lägga mig och be till vem som att jag får sova gott tills klockan ringer 3:15..

Kommentera

