Söndagsuppdatering och -30kg på 12 veckor!

Då har jag på 12 veckor och lite under tre månader gå ner 30kg med dagens vikt inräknad, jag borde vara överlycklig men jag har alldeles för svårt för att tro att just jag har gått ned så mycket.
Dom här småplatåerna jag har haft är inte mycket att klaga över men så fort vågen visar upp lite så undrar jag direkt vad jag har gjort för fel men sedan som sist med ett drop på 0,9kg känns underligt när det sker över ett dygn.

vecka49
2012-12-09differens lchf4649

Men nu håller jag på att ladda lite smått inför dagens promenad, vädret är fint och det ser vindstilla ut samt att ingen snö faller, bättre vinterförhållanden finns inte 🙂

Kommentera

