Som om jag dansar fram.

Jaha jahopp, det vackra vädret fortsätter ute, mörkt och kallt och bilar som sladdar hit och dit och själv känns det som att man dansar fram under promenaden när benen flyger åt alla håll, hittills har jag inte tittat närmre på snön men frågan är inte om utan när.. Sambon var med ut på promenaden och även hon kan några häftiga danssteg jag inte sett innan 😉
71 minuter
8162 steg
6121 meter
404 kalorier

Kaffe till frukost, ni vet vilket och gott var det. Jag tror jag har hittat det perfekta receptet för min känsliga kista. Skulle kunna lägga upp det som recept vid tillfälle.
Nu på kvällen stod jag och blängde in i kylskåpet för att inse att det enda i köttväg som var tinat var bacon och jag var hungrig, aja, det fick gå det med. Till det ett ordentligt nästan friterat ägg, så blir det när det är stekt i smör blandat med baconfett och så en liten bit brieost till.
Måste se till att ställa in ljuset rätt, allt ser så mörkt ut och baconen ser ut som kol..IMG_1365 (Small)

2012-12-03

2012-12-03-2
I intagen är det inplanerat en kopp härligt te med en halv deciliter grädde i, det ska bli gott 🙂

Kommentera

