Söndagsuppdatering och vi vågar vara vänner!

Hemma igen och installerad efter dagens timme ute, den blev inte alls lika tidig som jag hoppades men nu är den i alla fall avklarad.
Av något mirakel var det onda smalbenet helt borta idag, elller nja smalbenet kvar men det onda i smalbenet borta..
65 minuter
7218 steg
5485 steg
567 kalorier

Då var det söndagsuppdateringen här också och nog vill jag påstå att jag och vågen kommer överens nu fast vi bråkade lite tidigare i veckan.
Hur och varför undrar jag varför vikten gjorde ett så stort dyk från den 17e till den 18e då det inte hände något speciellt alls, varken ett långt toabesök eller avsaknad av mat, dödspromenaden tog jag inte förens efter vägningen den 18e.
1,7kg på ett dygn känns som ett ohälsosamt rekord för min egen del men efter det dyket hade jag min lilla platå, det kanske hänger ihop på något sätt, någon som har erfarenhet av något liknande?

Kommentera

