Nytt kryddsmör och en ordentligt tråkig promenad.

En promenad blev det idag också, då det finns en lagom bit nyasfalterad cykelbana, bredvid landsvägen, som leder till en busshållsplats bestämde jag mig för att testa gå den biten så det vara avklarat och då det inte finns någon annan väg tillbaka så det fick bli i samma fotspår tillbaka och det var en av de tråkigaste promenader jag har gjort. Jag vill gärna ta en runda istället för att gå fram och tillbaka, nä, inte den promenaden igen på ett tag.
125 minuter
9635 steg
7322 meter
771 kalorier

Då är det after work imorgon och det ska bli kul att se om de märker någon skillnad, 25kg är nästan en femtedel av vad jag vägde när jag började med viktnedgången. Sedan undrar jag om och i så fall vad som serveras och vad som är LCHF-vänligt, kanske slutar med att jag står där med ett glas vatten eller svart kaffe 😀 Oavsett vad försöker jag hålla mig strikt resten av året, det är mitt mål och det kan jag styra själv över jämfört med viktmål eller måttmål.

I helgen åker vi nog ned till svärmor som vill att vi ska göra pizza då hon tyckte mitt recept lät spännande. Har fått för mig att hon äter liberal LCHF men jag ska nog visa en strikt pizza!

Underbart gott var smöret till färsbiffen, den här gången får jag säga att jag lyckades riktigt bra. Jo lite mallig blir jag men jag hoppas att det ursäktas 😉

Kommentera

