Söndagsuppdatering och dagens promenix.

Det blev en ordentlig promenad idag men medelhastigheten sjönk ordentligt när jag väl yrade runt på Ica efter propplösare, te och våtservetter. Jag hittade även en ny fin runda att ta genom någon bondgård och det var en bit där det var sluttning uppåt så flåset kom igång så den får det bli fler gånger.
Dagen började med en fin kopp kaffe med grädde i för att få ork och piggna till innan promenaden och det gjorde jag och än har jag inte ätit något då jag inte riktigt känner mig hungrig. Att ta promenaden innan jag har ätit något tror jag var ett smart drag då jag oftast känner mig så tung när jag har ätit även om det inte är mycket jag har hällt i mig men en kopp kaffe var helt lagom 🙂

1 h 18 min
8899 steg
6763 meter
709 kcal

Söndagsuppdateringen kommer här också och det är nu fyra veckor jag har ätit enligt strikt LCHF. Viktnedgången senaste veckan är acceptabel med tanke på att jag tyvärr har fuskat lite med promenaderna men jag ville klara minst 1kg och det gjorde jag med nöd och näppe. Nu undrar jag vad jag ska försöka sätta upp för mål att försöka klara av innan det här året är slut och det är inte så lång tid kvar, jag undrar vad..

Kommentera

