Dagens (lilla) intag.

Koppen kaffe jag tog i morse höll jag mig förvånansvärt bra på så det var inte förens någon timme sedan jag började känna lite hunger så det blev det efterlängtade biffen men jag tror jag överdoserade med ädelost, hua, men fint satt den.

Efter dagens promenad trodde jag inget annat än att magen skulle skrika efter mat och senare på eftermiddagen undrar jag ju såklart om jag har tappat allt vad som heter att känna hunger, jag som nästan alltid var hungrig förut.

”Dagens intag” har inte varit så här pass låga innan och nöjer sig kroppen med ungefär den här mängden varje dag vore det kul, jag undrar hur mycket jag skulle tappa på en vecka 🙂

Kostfibern kan jag berätta kommer från kryddsmöret där det finns en liten skvätt grönt och rött i, fåningt lite med 0,01% men på 100 dagar blir det faktist en hel procent 😉

Kommentera

