En sväng på Ikea Älmhult, den nya.

Det blev en runda på Ikea idag med halva familjen där lite smått och gott inhamdlades, stort tack till svärmor som tog notan 🙂
Förutom en skrivbordslåda till mitt rum blev det detta som ska få underlätta lite när lchf ska utövas i köket dock ska bordsunderläggen in i mitt rum då jag kan behöva några till vatten eller kaffe.


Jag fick även av svärmor en sen fölsepresent, klockan passar in perfekt i rummet och gör sig bra på högtalaren 🙂

Ikväll blir det pizza till middag och det ska bli spännande att se hur den blir, jag funderar nästan på att göra botten som innan då den blev frasig och god.

EDIT:

Självklart hade jag med stegräknaren för att se hur mycket jag gått där och det blev:
1 h 44 min
9853 steg
7488 meter
695 kcal

Svärmor upptäckte även att jag och sambon har gått ned en del i vikt, redan i rulltrappan våg vägen upp så frågade hon om vi hade det så det var garanterat dagens lycka och nu vet hon om att vi äter enligt lchf så årets julbord ska vi försöka styra upp redigt lchf-vänligt.
Dock vet hon inte om att jag bloggar och det kändes inte som något jag behövde säga men skulle hon fråga skulle jag inte ljuga 🙂

Snart kommer dagens intag, ska pilla in lite uppgifter först..

Kommentera

