Inbjudan till ”after work”.

Fick nyss en inbjudan från företaget jag jobbade på för ett par månader sedan och som jag med stor sannolikhet kommer börja på igen i början av nästa år, dom ska ha en ”after work” på kontoret, mingel med mat och dryck och det ska bli kul att komma dit och hälsa på. Ska bli spännande att se om någon märkt att jag har tappat en del i vikt eller är det så att man inte frågar sånt utan ler och är glad? Jag får berätta när jag väl har varit där, det är några veckor kvar 🙂

After work låter så krogigt tycker jag, ”nu ska vi ut och supa för att fira att veckan är över!” och jag som inte konsumerar alkoholhaltiga drycker alls och har inte gjort det för den delen heller. De gånger jag har druckit något alkoholhaltigt går att räkna på en hand.

Det är mycket som styr våra val i livet och allt har en förklaring om man tänker efter, jag ska se om jag kan knåpa ihop ett inlägg i morgon där ni får lära känna mig bakom bloggen och tills dess vi hörs nästa gång hoppas jag att ni har det bra och håller kolhydraterna låga.

Kommentera

