Gårdagens intag.

På eftermiddagen tog jag en kopp kaffe och då kom ett litet sötsug där det gott och väl hade räckt och varit riktigt gott med något sött i kaffet, bara lite sötningsmedel hade suttit fint men det är ingenting jag har eller har tänkt köpa hem. Jag vill se om jag helt och hållet kan bli av med allt vad sötsug heter.

Frukosten är samma gamla goda standard, jag håller mig förvånansvärt länge på den så det är nog ett av svaren på att den har blivit standard.

 

”Middagen” blev inte alls stor då jag bara var lite hungrig så det blev först en tallrik med Kvibille ädelostar, grädd, klassisk och special. Alla helt underbara och hade jag inte vetat bättre hade jag nog levt på bara dom 😉 Efter ostarna rundade jag av med en go ölkorv.

Intag

Kalorier             1650

Sammanlagt    435 g
Fett                     148,39 g
Protein              64,77 g
Kolhydrater     1,73 g
Kostfiber          0 g
Alkohol              0 g

Fett                     82,92 e%
Protein              16,63 e%
Kolhydrater     0,45 e%
Kostfiber          0 e%
Alkohol              0 e%

Lämna en kommentar