Paket får bli mitt fredagsmys.

Kvällen här och nacken ömmar ganska ordentligt och jag misstänker det är för att jag inte använde någon halsduk när jag var ute, det började göra ont efter jag hade kommit in men jag får skylla mig själv.

I morse var jag på bussgods och hämtade ut ett av dom största paketen på länge, ca 23kg med mycket kul saker från en före detta anställd hos Ericsson, mobiler, reklam och mycket mer men det kan jag lägga upp ett par bilder på imorgon.

Dagens promenad blev:
61 min
6701 steg
5025 meter
495 kalorier

Dagens mat är nog den tråkigaste hittills men trots det har jag bilder på den.

 

 

Kalorier:            2303 kcal

Fett:                   226,2 g
Protein:             75,05 g
Kolhydrater:    1,07 g
Gram mat:       600 g

Energiprocent:
Fett:                   87,43 e%
Protein:             13,36 e%
Kolhydrater:    0,19 e%

Skaldemanratio
2,97

Intagen blev ganska låga förutom kalorierna då det var ett ganska stort fettintag idag. 1,07g kolhydrater och nästan 3 i skaldemanratio är jag nöjd med.

 

Aja, trevlig fredagskväll och låt er drabbas av fredagsmys lchf-style!

Kommentera

