Med spring i benen, typ.

Skönt att jag kunde få ut ett inlägg innan på kryddsmöret, hoppas någon får nytta utav det :- )

Dagen har varit fin och jag hade mycket ”spring” i benen nu när jag har tagit det lugnt med promenaderna så det blev en snabb promenad men inte kort utan en i lite högre tempo än vanligt och ett pit-stop vid boutiquen för att köpa ramlösa till sambon men bäst av allt är att höften inte kändes alls idag så det finns en stor chans att det blir en lång uppfriskande promenad imorgon också.

Så här blev dagens promenadresultat:
55 min
6182 steg
4,637 kilometer
490,8 kalorier

Maten idag då, vad ska man säga om den, som alltid fet och god men det finns ingen bild på min härliga kopp kaffe med grädde jag smällde i mig idag vid 2. Grädde är också någonting jag känner att jag inte får överdosera trotts sin fina fetthalt då en halv deciliter(ca 50g) blir 1,4 kolhydrater så det gäller att tänka efter lite om man vill köra strikt lchf.

Frukosten blev ungefär samma som igår fast med 100g hushållsost.

 

Middagen blev som igår men med en härlig bit brieost.

Kalorier: 2737 kcal

Fett: 260,2 g
Protein: 104,225 g
Kolhydrater: 2,89 g
Gram mat: 750 g

Energiprocent:
Fett: 84 e%
Protein: 15 e%
Kolhydrater: 0,43 e%

Skaldemanratio
2,42

Kommentera

