Det blev mycket idag.

Dag två avklarad och jag mådde inte illa efter äggen i morse som tur var och attans god hela dagens mat har varit.

Tyvärr blev promenaden lite kortare på grund av att jag inte nu till en början litar på min mage men hittills har den skött sig förvånansvärt bra men dock har jag inte gjort nummer två sedan igår och jag undrar om det kan bero på all ost, hmm…

Dagens promenad:
36 min
3862 steg
2,896 kilometer
283 kalorier

Frukosten var samma som igår fast med tre ägg och mer hushållsost på, Smetanan är riktigt god till :- )

 

Lunchen var en liten tallrik salami, port salut och smör tillsammans med en kopp kaffe och en halv deciliter grädde.

 

Middagen blev inte stor då jag var bara lite hungrig och det blev ett port salut-torn tillsammans med salami med valnötter i och en kopp te med en halv deciliter grädde, riktigt god salami och te!

Kalorier: 3340 kcal

Fett: 301 g
Protein: 151 g
Kolhydrater: 9,4 g
Gram mat: 965 g

Energiprocent:
Fett: 85,35 e%
Protein: 14,1 e%
Kalorier: 1,25 e%

Skaldemanratio
1,87

Det verkar som att det blir mycket mat eller iaf ett riktigt högt kaloriintag, nästan lite läskigt..

Kommentera

