Ny vikt och nya mått.

God morgon alla goa och glada, här kommer en tidig uppdatering med alla dagen mått och såklart dagens vikt.

Så här ligger det till just nu:
Vikt 122,2kg
Längd 179cm
Hals 47,5cm
Bröst 126,5cm
Midja 133cm
Höft 128cm
Lår 66,5cm
Vad 44,5cm
Handled 20,4cm
Underarm 31,4cm
Överarm 38cm
BMI 37,8

Vilket betyder att under fyra veckor med VLCD(Quick Diet Pro) och några Allevo bars ser det ut så här på måtten:
Vikt -15,8kg
Längd 0cm
Hals -4cm
Bröst -6,5cm
Midja -8cm
Höft -3cm
Lår -0,5cm
Vad -2,5cm
Handled -1,1cm
Underarm -2,1cm
Överarm -2cm
BMI -5

Jag har tydligen så jävla mycket fett överallt så att jag har krympt överallt förutom på längden, skönt det 😉

Så nu blir det min första riktiga frukost på länge och på sätt och vis är jag lite rädd, jag undrar hur magen kommer att reagera på den här fettbomben och förhoppningsvis nya livsstilen.

Enligt Skaldeman ska man äta när man är hungrig och äta tills man är mätt och jag tänker försöka så gott jag kan att föra dagbok här på vad och hur mycket jag stoppar i mig för att på kul se hur mycket det blir från dag till dag.

På återseende senare!

2 thoughts on “Ny vikt och nya mått.

  1. Vilken tur att du tagit ditt förnuft till fånga och övergått till LCHF 😉 Lycka till nu! Ge inte upp!

    • Hallå Lotta!

      Magen är också glad över att jag har tagit mitt förnuft till fånga men dagarna på VLCD-pulver verkar inte vara helt bortkastade då jag inte gått upp något i viktnär jag bytte till lchf.
      Att ge upp den här goda maten och när magen mår så bra som den gör nu finns inte i min värld 🙂

      Hälsningar,
      Timmy

Kommentera

