Lite Excel och Powerpoint.

Härlig dag det är och nedräkningen till LCHF fortsätter, i skrivande stund är det 16 påsar kvar och det ska bli skönt att slippa de.

Jag har även märkt de senaste dagarna att jag blir lätt yr när jag reser mig snabbt från sittandes på stol eller i soffan vilket är något jag aldrig har blivit innan. Det känns lite otäckt och jag undrar vad som är orsaken till det men för övrigt vill jag säga att jag mår helt ok.

Promenaden idet här perfekt vädret, lagom sol och svala vindar, slutade på:
1 h 5 min
7129 steg
5,346 kilometer
559 kalorier

Hälften av mack-kastingen är avklarad och det återstår nu tre stycken.

Jag försöker också pilla lite med Powerpoint och Excel för att få ihop någon enkel och rolig tabell för att hålla koll på intagen när LCHF börjar, det är riktigt svårt då det var så länge sedan jag lekte med dom så nästan all min kunskap har gått förlorad och att sitta och leta guider är en riktig tidstjuv.

Nu ska jag ta och fortsätta leta och testa mig fram :- )

Kommentera

