En dag med en promenad.

Så där ja, då är snart den här dagen avklarad vilket känns skönt.
En promenad med barnvagn blev det idag och den bar fram till Ica för att köpa en Loka och sedan en omväg hem så att det blev en halvtimma promenad.
Halsen känns lite bättre sedan igår men det onda är långt ifrån över men när jag har annat att göra så tänker jag inte på den så mycket.

Flickvännen köpte hem 3st Allevo bars så jag har lite att byta samt se fram emot och ikväll blir det en som heter Red Berries med 210kcal i sig. Då jag inte vill överstiga 800kcal per dag så blev min fjärde shake för idag bara en halv så att dagens hela kaloriintag kommer att se ut så här:
155kcal + 155kcal + 155kcal + 78kcal + 210kcal = 753kcal

Jag känner att jag behöver den här motivationen för att fortsätta med VLCD och jag känner att gränsen 800kcal per dag kan bli riktigt bra och jag hoppas den blir relativt lätt att hålla när jag väl börjar med riktig mat.

Så ser iaf läget ut nu och om en timme sitter jag och smaskar på min bar!

Kommentera

