Den tunga sanningen.

Då så har jag tagit dagens sista shake, kall var dem och jag känner mig lite frusen. Jag hade gärna ätit något varmt som hade värmt inifrån och mättat ordentligt, Hur sjutton ska jag klara mig när det bara blir kallare och kallare ute?

Aja, motivationen är inte på topp men det är säkert därför jag är ordentligt trött och hungrig, det får bli att lägga sig tidigt ikväll i en värmande säng.

Jag har ju lovat er mina mått så här kommer dom:
Vikt 138kg
Längd 179cm
Hals 51,5cm
Bröst 133cm
Midja 141cm
Höft 125cm
Lår 67cm
Vad 47cm
Handled 21,5cm
Underarm 33,5cm
Överarm 40cm
BMI 42,8

Dagens vikt idag är 135kg men jag använder gårdagens kvällsmått och vikt som start vikt/mått.
Nu känner jag att jag börjar piggna till lite efter sista shaken vilket är skönt, jag är inte den som kan sova hur länge som helst så somnar jag tidigt vaknar jag tidigt. Men nu ska jag gå och titta lite på TV och senare testa eltandborsten så den fungerar så nu får jag säga..

God natt på er!

Kommentera

